آرشیو مرداد ماه 1401

سفارش اينترنتي خريد لمينت متحرك دندان پرداخت درب منزل

قیمت لمینت متحرک دندان از داروخانه

قیمت لمینت متحرک دندان از داروخانه آنلاین با جدیدترین مدل محبوب سال 2021 آشنا شوید این محصول به طور کامل دندان هایتان را کامل پوشش می دهد و کیفیت خوبی دارد. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید آن را با قیمت مناسب از فروشگاه آنلاین داروخانه لمینت متحرک سفارش دهید . کیفیت محافظت دندان های خودتان را در آن حس کنید. اگر دندان نامرتب و یا زیبایی ندارید پیشنهاد می کنیم بصورت آنلاین از داروخانه لمینت متحرک دندان استفاده کنید.

خیلی از افراد در گذشته به دلیل مشکلات فشار مالی نمیتوانستند که به زیبایی دندانهای خود برسند این افراد آنقدر زیر فشار بودند که هیچگاه به زیبایی خود فکر نمی‌کردند. تا اینکه محصولی جدید در پی زیبایی چهره به بازار عرضه شد دانشمندان با تحقیقات زیادی که داشتند تلاش نمودند تا بتوانند لمینت دندان با قیمت ارزان پیاده سازی کنند و آن را در بازار عرضه کنند. در پی تلاش پی در پی این افراد محصول نهایی لمینت متحرک دندان در داروخانه‌ها عرضه شد. حالا با گذشت این فراز و نشیب تمام قشر مردم میتوانند از این کالا استفاده کنند.

لمینت متحرک دندان در داروخانه اسنپ آن اسمایل

قیمت : ۹۸۰۰۰ تومان

خرید پستی لمینت

لمینت متحرک ترو اسمایل اورجینال آمریکا با پک بسته بندی اورجینال (۳ سال گارانتی کیفیت)

قیمت : ۴۵۰,۰۰۰ تومان

خرید پستی لمینت

سوالات متداول قبل از خرید لمینت اسنپ آن اسمایل

با توجه به شبهاتی که در بین مردم ایجاد شده ما به سوالات پر تکرار کاربران پاسخ می دهیم تا بدون هیچگونه نگرانی اقدام به خرید لمینت متحرک دندان از داروخانه کنند. همه ی ما زیبایی را دوست داریم و بسیار از افراد به دلیل هزینه های هنگفتی که دکتر دندان پزشکی برای زیبایی دندان ها از مردم دریافت میگیرد. تصمیم گرفتیم تا برای افرادی که توانایی هزینه های هنگفت دندان پزشکی را ندارند محصولی با کیفیت و ارزشمندی را معرفی کنیم.

آیا لمینت اسنپ آن اسمایل را بصورت آنلاین خریداری کنیم، خودمان میتوانیم آن را قالب بزنیم؟

پاسخ : بلی شما می توانید پس از تهیه بدون هیچگونه مشکلی و آسیبی به لثه و دندان آن را قالب بزنید.

آیا هنگام قالب زدن لمینت متحرک نیاز به دندان پزشک الزامی است؟

پاسخ : خیر، وقتی که اقدام به خرید لمینت از داروخانه آنلاین میکنید عملا دندان پزشک را از این میان حذف میکنید زیرا می توانید خودتان به سادگی آن را روی دندان هایتان قالب بزنید و به دندان پزشکی نیازی ندارید.

آیا لمینت اسنپ آن اسمایل به دندان ها آسیب میرساند؟

پاسخ خرید لمینت متحرک دندان از داروخانه : خیر، این محصول از یک خمیر مخصوص توسط متخصصان اروپایی کشف شده که ماده مخصوص برای زیبایی دندان ساخته شده و پس از استفاده بر روی دندانها بطور کامل پوشش داده میشود.

آیا هنگام استفاده از لمینت اسنپ آن اسمایل لثه ها دچار مشکل میشوند؟

پاسخ : خیر، لمینت متحرک ۱۰۰% بهداشتی می باشد و هیچگونه آسیبی به لثه ها وارد نمیکند.

قبل از هر چیز لازم است بدانید که در حال حاظر محصولات متنوع زیادی در بازار عرضه شده اما در این مرحله میخواهیم به دو مدل از مهمترین آنها اشاره کنید. لمینت متحرک دندان Snap On Smile و لمینت متحرک ترو اسمایل که هر کدام دارای قیمت متفاوتی هستند.

خرید Snap On Smile در داروخانه

معرفی Snap On Smile در داروخانه

اسنپ آن اسمایل یا کاور دندان چیست؟ کامپوزیت متحرک دندان که به آن لمینت متحرک دندان هم می گویند. چه معجزاتی می کند؟ کدام عیب ها را برطرف می کند؟ آیا من هم می توانم از کاور دندان استفاده کنم؟ آیا شما هم به خاطر دندانهای نامرتب، دندان های زرد یا بهم ریخته نمی‌توانید به راحتی بخندید؟ شاید هم شغلی دارید که روزانه با افراد زیادی معاشرت می کنید و اعتماد به نفس کافی ندارید؟ یا حتی دندانهای خوب و مرتبی دارید اما دلتان می خواهد که در عکس های تان، لبخندی زیبا و شفاف و براق داشته باشید؟ این پلاک متحرک بسیار نازک که هم اندازه دندان های شما است، روش موقتی برای اصلاح مشکلات ظاهری دندان ها است و مناسب استفاده دائمی نیست. در حقیقت کامپوزیت متحرک دندان در کمترین زمان، زیباترین لبخند را به شما هدیه می دهد و اغلب برای کسانی مناسب است که فرصت کافی برای درمان دائمی دندان های خود ندارند، مثلا عروس خانمها یا آقا دامادهایی که برای عکس و فیلم یا مراسم ازدواجشان متقاضی داشتن دندانهایی سفید و براق هستند، می‌توانند به طور موقتی از هر رنگی از لمینت متحرک دندان که دوست دارند، استفاده کنند و بدون اینکه آسیبی به دندان‌هایشان وارد شود، هروقت که خواستند آن را بردارند.

لمینت متحرک دندان در داروخانه اسنپ آن اسمایل

قیمت : ۹۸۰۰۰ تومان

خرید پستی لمینت

۰ ۰